Waiting for the time to go so I can get back to normal life!

Ingenting händer egentligen i mitt liv just nu! Därför har jag inte uppdaterat något heller. Jobbar i liften, sitter framför tvn och sover! Känns helt sjukt att jag inte ens kan gå runt kvarteret längre! På söndag åker jag till Umeå för att titta på knäet igen, samt boka in en operationstid (hoppas innerligt att den blir i maj!!!). Vill kunna börja rehab träna snart! Sen i maj någon gång ska jag ta mitt pick och pack och flyttar till Umeå över sommaren!
/Nothing really happens in my life right now! Therefore, I have not updated anything either. I'm working as a liftie, sitting infront of the tv and sleep! (Thats pretty much my life right now) Feels crazy that I can't even walk around the block anymore! On Sunday I'm going to Umeå to look at the knee again, and schedule a surgical time (I hope that it will be in May!). Want to start my rehab now! Then in May at some point I'll move to Umeå for the summer! That will be great!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0