Keystone and last day for Thomas

Idag tog jag mig äntligen ut i backen, efter några sjuka dagar! Kan dock säga att energin inte var på topp, men kan bara bli bättre då! Tog bussen till Keystone och när vi kom fram skulle Sig köpa nått att dricka, så lämnade skidorna och gick in! Sen när vi kom ut igen var mina skidor borta!! Kändes sådär halvkul, men sen ser jag Emma som hade tagit bussen innan,  komma gående mot oss med mina skidor i handen och ett stort leende på läpparna! Hon tyckte det var jätte roligt att "ta" dem! Nog var det ganska kul efteråt, men blev ganska paff när de helt plötsligt var borta!
Efter den lilla händelsen mötte vi upp Thomas som sticker till Bear imorgon, blir nog roligt!
/Today I finally could go skiing again! The energy wasn't great, but I had fun anyway! Took the bus to Keystone and when we arrived Sig wanted to buy something to drink, so we left our skis and went in to the grocery store! When we came out, my skis were gone! It wasn't the best feeling, but after a few seconds my friend Emma is walking towards us with my skis in her hand, with a big smile on her face! She thought it was really fun to "take" them! It was pretty fun afterwards, but was quite surprised when they suddenly were gone! After that little incident we met up with Thomas that are leaving for Bear tomorrow!

Kommentarer
Postat av: emma

hihihihi det var roligt ju, på riktigt. :D

2012-02-22 @ 04:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0