Silverthorne

Jag har ju extrema problem med mina benhinnor och kan därför inte åka så mycket som jag vill, så då fick vi helt enkelt hitta på något annat. Det resulterade till att vi åkte till Silverthorne och storhandlade! Finns som tre stycken olika "village" med butiker i, så vi hittade en del! Bilder på det jag köpte kommer upp imorgon! Håll er uppdaterade!
'
/I have really big problems with my legs so I can't ski as much as I want to..So instead of sitting in our condo, we went to Silverthorne for shopping! There are three different "village" with all kinds of shops, so we found some stuff! Pictures of what I bought will be up tomorrow, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0