Nine Queens 2012 | Dinner/party

På kvällen den 24 hade vi en sista avslutningsmiddag! Alla hade klätt upp sig super fint, vi serverades sjukt bra mat och fick massa dryckbrickor (så kan lova att det blev fest!!) Förutom det så var det en fototävling bland fyra fotografer och sen fick vi också se en film från veckan! Jag gick hem ganska tidigt, på grund av att jag hade lite svårt att röra mig med min kryckor i allt folk! Sen gick min shuttle till München klockan 3 på natten, så var tvungen att åka tillbaka till hotellet och packa! Var en grym kväll i alla fall och kommer sakna allt och alla!
Kolla in Nine Queens sida, så hittar ni lite mer bilder! http://ninequeens.com/
/On the evening of the 24th, we had a last farewell dinner! Everyone were all dressed up, and looked really nice! We were served awesome food and fot lots of drink tickets (I can promise that it became a party!!) Other than that, it was a photo contest among four photographers! They had a lot of good pictures! We also saw an edit from the week, that was really fun! I went home quite early, because it was a little difficult to move around with my crutches! And my shuttle to Munich was going to pick me up at 3 am, so had to go back to the hotel and pack! Was an awesome night, and will miss everyone and everything!!
Check out Nine Queens site if you wanna see some more pictures! http://ninequeens.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0