Packing my bag again

Imorgon åker jag till Stockholm! Blir andra (tredje) gången för mig (första gången gills inte, för hann i princip bara ta en snabb fika, innan det bar iväg på andra äventyr!). Jag kommer att vara där framtills söndag morgon, då jag tar mitt pick och pack och flyger till Österrike! Är så sjukt peppad, kommer nog komma hem med ett bra minne! 
/Tomorrow I'm off to Stockholm! I will be there until Sunday morning when I'm going to fly to Austria! I'm so psyched, will probably come home with a lot of good memories!

Kommentarer
Postat av: mike

välkommen till stockholm! :P

grattis till platsen i nine queens, snyggt kört. Gillar åkstilen framför allt hur du tar boxar & rails (Y)

2012-03-16 @ 00:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0