The U.S

Min resa till Staterna har varit helt underbar! Kan inte klaga på något! Har bott hur bra som helst, med hur sköna människor som helst och allt har bara flytit på! Träffat ett gäng nya människor, som gjort min resa ännu bättre! Det enda tråkiga var att Nina åkte hem tidigare än beräknat, men det är sånt som kan hända och förstår hennes beslut helt. Nu sitter jag på Arlanda och tänker tillbaka på alla roliga saker som skett! Min skidåkning har utvecklats rätt så mycket, vilket alltid är kul! Dock suger jag fortfarande på engelska, men blivit så mycket bättre på att förstå norska, hehehe... Nu blickar jag framåt och ser verkligen framemot att åka till Österrike och Nine Queens! Inte riktigt förstått att jag ska få åka dit än, men det kommer väl! Nu ska jag sätta mig framför en film och vänta på flyget till Umeå som går om några timmar!
/My trip to the States have been wonderful! Can't complain! Our condo was super good, and I have lived with awesome people! I have also met a bunch of new people, which made ​​my trip even better! The only sad thing was that Nina went home earlier than expected, but I understand her decision completely. My skiing has improved ,which is always fun! However, I still suck at English, but has become so much better at understanding the Norwegian language, hehehe ... I'm really looking forward to going to Austria and Nine Queens! Not really understanding that I'm going to go there yet, but I guess I will soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0